پیوند ثابتارسال شده توسط admin506 در چ., 07/04/2018 - 03:33
در خودروهای پژو و سیتروئن مانند زانتیا سی فایو نیو سی فایو و پژو ۴۰۷ و غیره طبق قطعه ایست فلزی که در دو سر دارای هوش های محوری مانند آرنج یا زانوی انسان عمل می کند قرار دارد که از یک سمت به قطعات متحرک سیستم تعلیق و سمت دیگر به شاسی خودرو متصل می گردد و نقشه اتصال شاسی به قطعات سیستم تعلیق را برعهده دارد در برخی موارد طبقه به شکل حرف a انگلیسی می باشد یعنی در سمتی که به شاسی متصل می شوند دارای دو محور هستند که در این صورت آنها را جناقی می نامند اما در مواردی که به صورت یکپارچه می باشند همان نام تبر کنترل ارم به آنها اطلاق می گردد طبق ها برحسب نوع سیستم تعلیق در هر دو محور جلو و عقب قابل استفاده بوده و باز هم بر بر حسب نوع سیستم تعلیق ممکن است یک خودرو بدون طبق با یک تبر در هر چرخه یا با دو طبقه در هر چرخ طراحی شود محل قرار گیری طبقه ممکن است در نیمه بالا و یا نیمه پایین متعلقات چرخ باشد در صورتی که در قسمت بالا قرار داشته باشد به آنها طبقه بالا و در صورتی که در قسمت پایین واقع شده باشد به آن طبق پایین گفته می شود طبقه پایین در محور جلو اکثر خودروهای امروزی دیده می شود اما استفاده از طبقه بالا با گسترش سیستم فنر و کمک فنر یکپارچه رو به کاهش است
دیدگاهها
در خودروهای پژو و سیتروئن
در خودروهای پژو و سیتروئن مانند زانتیا سی فایو نیو سی فایو و پژو ۴۰۷ و غیره طبق قطعه ایست فلزی که در دو سر دارای هوش های محوری مانند آرنج یا زانوی انسان عمل می کند قرار دارد که از یک سمت به قطعات متحرک سیستم تعلیق و سمت دیگر به شاسی خودرو متصل می گردد و نقشه اتصال شاسی به قطعات سیستم تعلیق را برعهده دارد در برخی موارد طبقه به شکل حرف a انگلیسی می باشد یعنی در سمتی که به شاسی متصل می شوند دارای دو محور هستند که در این صورت آنها را جناقی می نامند اما در مواردی که به صورت یکپارچه می باشند همان نام تبر کنترل ارم به آنها اطلاق می گردد طبق ها برحسب نوع سیستم تعلیق در هر دو محور جلو و عقب قابل استفاده بوده و باز هم بر بر حسب نوع سیستم تعلیق ممکن است یک خودرو بدون طبق با یک تبر در هر چرخه یا با دو طبقه در هر چرخ طراحی شود محل قرار گیری طبقه ممکن است در نیمه بالا و یا نیمه پایین متعلقات چرخ باشد در صورتی که در قسمت بالا قرار داشته باشد به آنها طبقه بالا و در صورتی که در قسمت پایین واقع شده باشد به آن طبق پایین گفته می شود طبقه پایین در محور جلو اکثر خودروهای امروزی دیده می شود اما استفاده از طبقه بالا با گسترش سیستم فنر و کمک فنر یکپارچه رو به کاهش است