یکی از قطعات کوچک خودروهای سیتروئن و پژو که در عملکرد آن تاثیر می گذارد سنسور اکسیژن است این سنسور در سیستم خودروهای سیتروئن و پژو در کنترل سوخت نقش اساسی بازی می کند سیستم کنترل سوخت با نمونه برداری از این سنسور بازخورد می گیرد تا مقدار سوخت و دیگر عوامل را کنترل کند ور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان میدهد و معادل اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید میکند که در کمترین غلظت اکسیژن معادل یک دهم وز و در بیشترین غلظت معادل ۹ ولت میباشد ای سی یو از این سیگنال ولتاژ ای استفاده می کند تا بفهمد سوخت چگونه در سیلندر محترم شده است و پس از آن می تواند به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و دود خروجی از اگزوز تمیز تر خواهد بود در خودروهای سیتروئن و پژو که از سیستم عیب یابی نسل ۲ مستقر در خودرو یا آنبرد دیاگنوسیس دی ال ال استفاده می کند � سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار میگیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد با پیر شدن و خرابی تدریجی سنسور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو سیستم کنترل سوخت نمی تواند واکنش سریع از خود نشان دهد و سوخت و هوا را به نسبت به اب نسبت دقیقی ترکیبی کند تا آلایندگی به حداقل برسد با خراب شدن سنسور اکسیژن در حقیقت سیستم کنترل سوخت بازخورد بازخوردی از عملکرد خود ندارد و یک سیستم کنترل حلقه باز خواهیم داشت که معمولا ترکیب سوخت و هوا قوی تر از حالت عادی خواهد بود مصرف سوخت و آلایندگی خودرو بیشتر خواهد شد و ممکن است کاتالیست گرامر مت خودروی شما صدمه ببیند
یکی از قطعات کوچک خودروهای سیتروئن و پژو که در عملکرد آن تاثیر می گذارد سنسور اکسیژن است این سنسور در سیستم خودروهای سیتروئن و پژو در کنترل سوخت نقش اساسی بازی می کند سیستم کنترل سوخت با نمونه برداری از این سنسور بازخورد می گیرد تا مقدار سوخت و دیگر عوامل را کنترل کند ور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان میدهد و معادل اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید میکند که در کمترین غلظت اکسیژن معادل یک دهم وز و در بیشترین غلظت معادل ۹ ولت میباشد ای سی یو از این سیگنال ولتاژ ای استفاده می کند تا بفهمد سوخت چگونه در سیلندر محترم شده است و پس از آن می تواند به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و دود خروجی از اگزوز تمیز تر خواهد بود در خودروهای سیتروئن و پژو که از سیستم عیب یابی نسل ۲ مستقر در خودرو یا آنبرد دیاگنوسیس دی ال ال استفاده می کند � سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار میگیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد با پیر شدن و خرابی تدریجی سنسور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو سیستم کنترل سوخت نمی تواند واکنش سریع از خود نشان دهد و سوخت و هوا را به نسبت به اب نسبت دقیقی ترکیبی کند تا آلایندگی به حداقل برسد با خراب شدن سنسور اکسیژن در حقیقت سیستم کنترل سوخت بازخورد بازخوردی از عملکرد خود ندارد و یک سیستم کنترل حلقه باز خواهیم داشت که معمولا ترکیب سوخت و هوا قوی تر از حالت عادی خواهد بود مصرف سوخت و آلایندگی خودرو بیشتر خواهد شد و ممکن است کاتالیست گرامر مت خودروی شما صدمه ببیند
دیدگاهها
کد کالا:
کد کالا:
افزودن به سبد خرید
دیدگاهها
یکی از قطعات کوچک خودروهای
پیوند ثابت ارسال شده توسط admin506 در ی., 07/01/2018 - 06:05
یکی از قطعات کوچک خودروهای سیتروئن و پژو که در عملکرد آن تاثیر می گذارد سنسور اکسیژن است این سنسور در سیستم خودروهای سیتروئن و پژو در کنترل سوخت نقش اساسی بازی می کند سیستم کنترل سوخت با نمونه برداری از این سنسور بازخورد می گیرد تا مقدار سوخت و دیگر عوامل را کنترل کند ور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان میدهد و معادل اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید میکند که در کمترین غلظت اکسیژن معادل یک دهم وز و در بیشترین غلظت معادل ۹ ولت میباشد ای سی یو از این سیگنال ولتاژ ای استفاده می کند تا بفهمد سوخت چگونه در سیلندر محترم شده است و پس از آن می تواند به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و دود خروجی از اگزوز تمیز تر خواهد بود در خودروهای سیتروئن و پژو که از سیستم عیب یابی نسل ۲ مستقر در خودرو یا آنبرد دیاگنوسیس دی ال ال استفاده می کند � سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار میگیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد با پیر شدن و خرابی تدریجی سنسور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو سیستم کنترل سوخت نمی تواند واکنش سریع از خود نشان دهد و سوخت و هوا را به نسبت به اب نسبت دقیقی ترکیبی کند تا آلایندگی به حداقل برسد با خراب شدن سنسور اکسیژن در حقیقت سیستم کنترل سوخت بازخورد بازخوردی از عملکرد خود ندارد و یک سیستم کنترل حلقه باز خواهیم داشت که معمولا ترکیب سوخت و هوا قوی تر از حالت عادی خواهد بود مصرف سوخت و آلایندگی خودرو بیشتر خواهد شد و ممکن است کاتالیست گرامر مت خودروی شما صدمه ببیند
یکی از قطعات کوچک خودروهای سیتروئن و پژو که در عملکرد آن تاثیر می گذارد سنسور اکسیژن است این سنسور در سیستم خودروهای سیتروئن و پژو در کنترل سوخت نقش اساسی بازی می کند سیستم کنترل سوخت با نمونه برداری از این سنسور بازخورد می گیرد تا مقدار سوخت و دیگر عوامل را کنترل کند ور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان میدهد و معادل اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید میکند که در کمترین غلظت اکسیژن معادل یک دهم وز و در بیشترین غلظت معادل ۹ ولت میباشد ای سی یو از این سیگنال ولتاژ ای استفاده می کند تا بفهمد سوخت چگونه در سیلندر محترم شده است و پس از آن می تواند به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و دود خروجی از اگزوز تمیز تر خواهد بود در خودروهای سیتروئن و پژو که از سیستم عیب یابی نسل ۲ مستقر در خودرو یا آنبرد دیاگنوسیس دی ال ال استفاده می کند � سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار میگیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد با پیر شدن و خرابی تدریجی سنسور اکسیژن در خودروهای سیتروئن و پژو سیستم کنترل سوخت نمی تواند واکنش سریع از خود نشان دهد و سوخت و هوا را به نسبت به اب نسبت دقیقی ترکیبی کند تا آلایندگی به حداقل برسد با خراب شدن سنسور اکسیژن در حقیقت سیستم کنترل سوخت بازخورد بازخوردی از عملکرد خود ندارد و یک سیستم کنترل حلقه باز خواهیم داشت که معمولا ترکیب سوخت و هوا قوی تر از حالت عادی خواهد بود مصرف سوخت و آلایندگی خودرو بیشتر خواهد شد و ممکن است کاتالیست گرامر مت خودروی شما صدمه ببیند