پیوند ثابتارسال شده توسط admin506 در چ., 07/04/2018 - 05:32
در خودروهای پژو و سیتروئن مانند پژو ۴۰۷ سی فایو نیو c۵ زانتیا و غیره به طور کلی بوش های لاستیکی قطعاتی هستند که اکثر آن از جنس لاستیک طبیعی که برای اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق به یکدیگر استفاده می شود هدف از استفاده �وش ها حذف سر و صدا در حین حرکت حذف لرزش ها و تحمل مقداری از ضربات وارده به جهت خاصیت لاستیکی میباشد گوشی های لاستیکی مقاومت خوبی در برابر کشش داشته همچنین در دماهای پایین بسیار مقاوم می باشند اما در مکان هایی که به دلیل سرعت حرکت دما بالاست زود سخت شده و دچار ترکیدگی میشود لاستیک تعادل در سیستم تعلیق خودرو جهت نصب و ثابت کردن دو انتهای میل تعادل به بازوی پایین چرخهای جلو طبق مورد استفاده قرار میگیرد به لحاظ اهمیت تعادل در ثبات هدایت خودرو در سر پیچها و تخلیه ارتعاشات ناشی از ناهمواری سطح جاده وجود بوش های لاستیکی امکان حرکت میل تعادل در محدوده تعیین شده �ت ایفای وظیفه آن در سیستم تعلیق را میسر میسازد تعداد ۲ عدد لاستیک تعادل در هر انتهای میل تعادل نصب میشود با استناد به اطلاعات به دست آمده از گزارشات بازدید از سازندگان مذاکره با تعمیرکاران اشکالات منجر به تعویض لاستیک تعادل و لاستیک چاکدار عبارتند از لقی و صدای غیر عادی از جلوی خودرو لرزش غربیلک فرمان کشیدگی فرمان به یک سمت
دیدگاهها
در خودروهای پژو و سیتروئن
در خودروهای پژو و سیتروئن مانند پژو ۴۰۷ سی فایو نیو c۵ زانتیا و غیره به طور کلی بوش های لاستیکی قطعاتی هستند که اکثر آن از جنس لاستیک طبیعی که برای اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق به یکدیگر استفاده می شود هدف از استفاده �وش ها حذف سر و صدا در حین حرکت حذف لرزش ها و تحمل مقداری از ضربات وارده به جهت خاصیت لاستیکی میباشد گوشی های لاستیکی مقاومت خوبی در برابر کشش داشته همچنین در دماهای پایین بسیار مقاوم می باشند اما در مکان هایی که به دلیل سرعت حرکت دما بالاست زود سخت شده و دچار ترکیدگی میشود لاستیک تعادل در سیستم تعلیق خودرو جهت نصب و ثابت کردن دو انتهای میل تعادل به بازوی پایین چرخهای جلو طبق مورد استفاده قرار میگیرد به لحاظ اهمیت تعادل در ثبات هدایت خودرو در سر پیچها و تخلیه ارتعاشات ناشی از ناهمواری سطح جاده وجود بوش های لاستیکی امکان حرکت میل تعادل در محدوده تعیین شده �ت ایفای وظیفه آن در سیستم تعلیق را میسر میسازد تعداد ۲ عدد لاستیک تعادل در هر انتهای میل تعادل نصب میشود با استناد به اطلاعات به دست آمده از گزارشات بازدید از سازندگان مذاکره با تعمیرکاران اشکالات منجر به تعویض لاستیک تعادل و لاستیک چاکدار عبارتند از لقی و صدای غیر عادی از جلوی خودرو لرزش غربیلک فرمان کشیدگی فرمان به یک سمت