در خودرو های پژو و سیتروئن مانند زانتیا .سی فایو .نیو سی فایو و پژو ۴۰۷ در بخش های ورودی و خروجی موتور از واشر های استفاده می شود تا اتصال آهن به آهن در این قسمت ها به خوبی آب بندی شود .خرابی واشر بغل اگزوز سوختن آن نیز صدای شبیه صدای تاپ تاپ می دهد که در زمان بالا بردن دور موتور این صدا به وضوح افزایش پیدا میکند خرابی واشر منیفولد هوا نیز در خودروهای انژکتوری میتواند منجر به نوسان دور موتور شبیه به حالت خرابی استپر موتور شود و ضمن اینکه صدای نشتی هوا نیز از این بخش به راحتی شنیده میشود