به منظور افزایش سرعت کارایی خودروهای سیتروئن و پژو مقاومت های داخل خودرو خودمان غافل میشویم و � سازی را فدای نصب تجهیزات دیگر می کنیم خیلی از مواقع قانون های ساده فیزیک را هم در دنیای ماشینی فراموش میکنیم و یکی از اصلیترین آزادراههای سرعتی در خودرو را نادیده میگیریم آزادراهی که همه آن را به نام وایر برق یا اصلاح ن وایر شمع خودرو میشناسیم و به راحتی از کنار آن به خاطر ساده بودن ساختمان اش رد میشویم.
آزادراهی که هر چقدر سرعت الکترون ها در آن بالاتر رود سرعت خودرو و مصرف آن به سمت و سوی بهتری حرکت میکند وایرشمع وظیفه مهم انتقال برق خروجی از سیستم جرقه زنی به شمع های موتور را دارد در سیستم های جرقه زنی مدرن وایر شمع هم به طور کلی حذف شده است و کوئل به صورت مستقیم روی شمع قرار گرفته است که این طرح از افت ولتاژ جلوگیری می کند اتومبیل هایی که دارای �ن سیستم هستند مانند خودروهای زانتیا c۵ نیو c۵ و پژو ۴۰۷ و غیره البته در کشور ما خودرو های دارای وایر شمع هم هنوز تولید میشوند جنس وایرهای شمع فقط ممکن است به دلیل طرح موتورها شکل و یا طول آنها تغییر کند.
دیدگاهها
پبه منظور افزایش سرعت کارایی
پبه منظور افزایش سرعت کارایی خودروهای سیتروئن و پژو � مقاومت های داخل خودرو خودمان غافل میشویم و � سازی را فدای نصب تجهیزات دیگر می کنیم خیلی از مواقع قانون های ساده فیزیک را هم در دنیای ماشینی فراموش میکنیم و یکی از اصلیترین آزادراههای سرعتی در خودرو را نادیده میگیریم آزادراهی که همه آن را به نام وایر برق یا اصلاح ن وایر شمع خودرو میشناسیم و به راحتی از کنار آن به خاطر ساده بودن �ختمان اش رد میشویم آزادراهی که هر چقدر سرعت الکترون ها در آن بالاتر رود سرعت خودرو و مصرف آن به سمت و سوی بهتری حرکت میکند وایرشمع وظیفه مهم انتقال برق خروجی از سیستم جرقه زنی به شمع های موتور را دارد در سیستم های جرقه زنی مدرن وایر شمع هم به طور کلی حذف شده است و کوئل به صورت مستقیم روی شمع قرار گرفته است که این طرح از افت ولتاژ جلوگیری می کند اتومبیل هایی که دارای �ن سیستم هستند مانند خودروهای زانتیا c۵ نیو c۵ و پژو ۴۰۷ و غیره البته در کشور ما خودرو های دارای وایر شمع هم هنوز تولید میشوند جنس وایرهای شمع فقط ممکن است به دلیل طرح موتورها شکل و یا طول آنها تغییر کند