پیوند ثابتارسال شده توسط admin506 در د., 07/02/2018 - 00:49
در خودروهای سیتروئن و پژو بوش نیز مانند سیبک برای اتصال قطعات مختلف سیستم تعلیق استفاده می شوند ولی قطعاتی که با بوش به هم وصل میشوند فقط در یک جهت می توانند حرکت کنند نمیتوانند مانند سیبک در هر جهت گردش کنند بوش ها قطعاتی هستند که اکثر آن از جنس لاستیک طبیعی که برای اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق به یکدیگر استفاده می شوند هدف استفاده از گوش ها حذف سر و صدا در حین حرکت حذف لرزش ها و تحمل مقداری از ضربات وارد شده به جهت خاصیت لاستیکی می باشد موش ها لاستیکی مقاومت خوبی در برابر کشش داشته همچنین در دماهای پایین بسیار مقاوم می باشند اما در مکان هایی که به دلیل سرعت حرکت دما بالاست زود سخت شده دچار ترکیدگی و شکستگی میشوند
دیدگاهها
در خودروهای سیتروئن و پژو بوش
در خودروهای سیتروئن و پژو بوش نیز مانند سیبک برای اتصال قطعات مختلف سیستم تعلیق استفاده می شوند ولی قطعاتی که با بوش به هم وصل میشوند فقط در یک جهت می توانند حرکت کنند نمیتوانند مانند سیبک در هر جهت گردش کنند بوش ها قطعاتی هستند که اکثر آن از جنس لاستیک طبیعی که برای اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق به یکدیگر استفاده می شوند هدف استفاده از گوش ها حذف سر و صدا در حین حرکت حذف لرزش ها و تحمل مقداری از ضربات وارد شده به جهت خاصیت لاستیکی می باشد موش ها لاستیکی مقاومت خوبی در برابر کشش داشته همچنین در دماهای پایین بسیار مقاوم می باشند اما در مکان هایی که به دلیل سرعت حرکت دما بالاست زود سخت شده دچار ترکیدگی و شکستگی میشوند