چرا پژو 2008 بخریم ؟

×

پیغام خطا

You may not view this site from your current location.
همه چیز در مورد پژو 2008

خودرو سازی کشور ما همیشه با پژو فرانسه عجین بوده است و سالهاست خودرو های این برند بر روی خط تولید ایران خودرو حضور دارند و بنظر نمیرسد که این خودرو ساز ایرانی قصد دل کندن از محصولات پژو را داشته باشد.

 

این خودرو ساز فرانسوی در قرارداد های خود با ایران خودرو تولید چند محصول را در ایران مطرح کرد که پژو 2008 یکی از آنهاست. 

این کراس اوور نه چندان قد بلند را میتوان اولین محصول جدید پژو برای بازار ایران دانست که پیش فروش آن از طریق شرکت ایکاپ انجام شد و مردم نیز استقبال خوبی از این خودرو کردند. بد نیست سیاست خودروسازی ایران  کمی از چین تقلید کند تا ما هم بتوانیم به رشد این صنعت در کشورمان امیدوار باشیم و تا حدودی  قرار داد داخلی سازی  خودرو های پژو این امید را می دهد که فناوری تولید خودرو های جدید به ایران منتقل شود.

 

امروز در این مقاله قصد داریم دلایل خرید پژو 2008 را بررسی کنیم و ببینیم که آیا پژو 2008 همان چیزی هست که بازار به آن احتیاج دارد و یا خیر. با ما همراه باشید...

 

طراحی wink :

پژو در طراحی 2008 سبک جدیدی را پیاده کرده که میتوان با خیال راحت گفت با یک محصول زیبا روبه رو هستیم. بدنه عضلانی با خطوط قوس دار, یک خودروی زیبا و اسپرت را تشکیل داده که با جزئیات دقیق , بسیار کامل شده است.

چراغ های جلو با طراحی جدید و به روز با جلو پنجره ی کرومی رنگ, یک نمای بی نقص را ایجاد کرده اند. بخش های پلاستیکی بصورت عمده در بدنه به کار رفته اند که نمونه آن را میتوان در اچ30کراس دیگر محصول ایران خودرو دید اما بر خلاف اچ30کراس این زه های مشکی رنگ ظاهر پژو 2008 را بسیار زیبا کرده اند.

چراغ های دایره ای مه شکن جلو شباهت زیادی با چراغ های رنو کپچر دارند. در نمای جانبی نیز خطوط عضلانی با دقت زیادی قرار داده شده اند , و ارتفاع خودرو برای یک کراس اوور کوچک خوب به نظر می رسد. بخش عقب خودرو نیز از لحاظ کیفیت طراحی , همانند نمای جلویی استاندارد بالایی دارد که نمونه آن را میتوان در چراغ های عقب زیبا و هماهنگ با چراغ های جلو دید.

 

کابین cool :

طراحی کابین پژو 2008 در بین رقبا تقریبا از همه بهتر است , این کابین را حتی میتوان بهتر از کپچر دانست. همه چیز در داشبورد کاملا متفکرانه آرایش شده است و نور پردازی آبی رنگ کیلومتر شما در تاریکی شب , صحنه ای رویایی ایجاد میکند. نشانه های طراحی اسپورت در تمام بخش های کابین پژو 2008 دیده میشود و غربیلک فرمان را میتوان بخش شاخص آن دانست. فضای کابین به عنوان یک کراس اوور جمع و جور ( نیم شاسی ) و خانواده های کم جمعیت میتوانند از این فضا بسیار لذت ببرند. کابین پژو 2008 چندین گام از بخش داخلی خودرو های چینی جلوتر است , چرا که در این رنج قیمت فقط میتوان خودرو های چینی با کابین پلاستیکی خرید.

 

 

پیشرانه devil :

با توجه به وزن و ابعاد پژو 2008 , پیشرانه ی در نظر گرفته شده را میتوان عالی تلقی کرد . پیشرانه 1.6 لیتری از نوع THP مجهز به توربوشارژ, 165 اسب بخار قدرت تولید میکند و شتاب صفر تا صد کیلومتر 9 ثانیه ای را برای پژو 2008 مهیا خواهد کرد. بنا بر این شما با این پیشرانه ,در هیچ جاده ای احساس ضعف نخواهید کرد. در مقایسه ی پژو 2008 با رقبا شاید قدرت موتور آنها بیشتر باشداما وزن بالاتری نیز دارند که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار میدهد و نمونه بارز آنرا میتوان جک اس 5 توربو دانست.

 

 

ایمنی angel :

خودرو های فرانسوی پژو و رنو همیشه ایمنی را در راس کار خود قرار داده اند و محصولات آنها را میتوان جزء ایمن ترین محصول ها دانست و پژو 2008 نیز از این قاعده پیروی میکند. 

از جمله امکانات ایمنی این خودرو میتوان به 6 کیسه هوای ایمنی , سیستم کمک ترمز اضطراری (ESP), سیستم ترمز ضد قفل (ABS) , سیستم کنترل الکتریکی پایداری خودرو (EBA), و سیستم کمکی سر بالایی اشاره کرد.

 

 

کلام آخر heart :

پژو 2008 به عنوان یک محصول تازه وارد توانسته جایگاه خوبی بین مردم ایران پیدا کند با این وجود ایراد هایی هم میتوان به این خودرو وارد کرد , اما نمونه ی اروپایی این محصول به حدی خوب است که بتوان آن را بهترین خودروی بازار در این رنج قیمت دانست. بزودی در مقاله ای جداگانه معایب این خودرو را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید ...

تهران , چراغ برق , خیابان ملت , پاساژایران ماشین ,  طبقه اول , پلاک 5قربانی 09122579700  -  33972508 - 33984987 

Www.citroenyousef.ir   

instagram : citroenyousef                

تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای

citroen c5/new c5/citroen c3/

peugeot407/peugeot2008/

xantia نوواستوک ارسال به تمامی نقاط ایران عزیزheartheart